Założycielka Canvas Beauty, Stormi Steele, wypracowała milion dolarów sprzedaży w sklepie TikTok w jeden dzień

1 mln dol. na TikToku w jeden dzień 1 mln dol. na TikToku w jeden dzień

Steele wyjaśnia swoje strategie przekształcania transmisji na żywo w mediach społecznościowych w sprzedaż o wartości 1 mln dol.

Założycielka Canvas Beauty, Stormi Steele, siedziała za jasnoróżowym stołem pełnym produktów do pielęgnacji włosów i kosmetyków przez ponad pięć godzin, z kamerą telefonu i oświetleniem skierowanymi na nią. Jej transmisja na żywo na TikToku stała się hitem — w rzeczywistości Steele twierdzi, że stała się pierwszą osobą, która osiągnęła sprzedaż o wartości 1 miliona dolarów podczas jednej transmisji na TikToku.

Tysiące osób na zakupach

Ponad 20 000 osób zakupiło produkty od firmy z siedzibą w Huntsville w Alabamie podczas transmisji Steele w ten weekend — zgodnie z postem na jej osobistym koncie na Instagramie.

REKLAMA

Steele wierzy, że to jej autentyczność przyciąga konsumentów. „Kiedy osiągniesz status 'CEO’, powinieneś wyglądać w określony sposób. Powinieneś poruszać się w określony sposób, powinieneś mieć zespół, mieć asystentów — i jest tak, że wiele osób, które dopiero zaczynają, nie jest jeszcze na tym etapie” — mówi Steele. I dodaje: „Więc kiedy pojawiłam się na TikToku, mogli zobaczyć coś, co było sukcesem, ale jednocześnie było bardzo blisko czegoś 'domowego’.”

Od początku media społecznościowe były kluczowe dla biznesu Steele. Założyła Canvas Beauty w 2018 r. i sprzedała ponad milion jednostek w pierwszym roku, zgodnie z AFROTECH. W 2019 roku, mówi Steele, serum do włosów Canvas Beauty stało się viralem na Facebooku.

Ale według Steele ten nagły wzrost popytu był błogosławieństwem i przekleństwem. Canvas Beauty zarobiło 20 milionów dolarów w 2020 roku, ale „ponieważ byłam tak zielona i nie wiedziałam nic o biznesie, do 2022 roku byłam praktycznie na zero i niemal straciłam tę firmę”.

Produkt wprowadzany na TikToku

Wprowadzenie nowego produktu — body glaze — na TikToku w 2023 roku ożywiło firmę. Glaze natychmiast zyskał popularność na platformie, gdzie firma ma teraz blisko 400 000 obserwujących.

Steele strategicznie publikuje posty, aby budować hype w mediach społecznościowych przed transmisjami na żywo — w prawie każdym wideo na żywo organizuje konkursy. Według Kyle’a Evanko, COO w Canvas Beauty, zespół czasami rozdaje setki produktów podczas transmisji na żywo, które odbywają się mniej więcej raz w miesiącu.

— Nie chodzi tylko o to, żeby powiedzieć: 'Hej, daj mi swoje pieniądze.’ Bo nie zawsze o to chodzi — mówi Steele. — Czasami chodzi o nawiązanie kontaktu z ludźmi, zabawianie ludzi, po prostu bycie angażującym.

Podejście Steele wydaje się przemawiać do konsumentów: jej transmisja na żywo w miniony weekend przyciągnęła ponad 800 000 całkowitych wyświetleń, z czego ponad 7000 z tych widzów stało się nowymi obserwującymi, zgodnie z postem Steele na Instagramie.

Steele planuje dalszy rozwój: w majowym poście na blogu zauważyła, że od zeszłego sierpnia firma wzrosła 10-krotnie, zwiększyła liczbę pracowników z sześciu do 60 i przeniosła się do nowego magazynu o powierzchni 9000 metrów kwadratowych.

W swoim poście na Instagramie Steele napisała: „Dziękuję z całego serca za umożliwienie tej dziewczynie z małego miasteczka bez świateł spełnienia swoich marzeń”.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA