MOYA wspólnie z Visa i bankami spółdzielczymi wprowadza innowacyjną kartę Visa Business MOYA dla przedsiębiorców.
MOYA, ogólnopolska sieć ponad 500 stacji paliw należąca do Anwim S.A., we współpracy z Visa oraz Bankami Spółdzielczymi Zrzeszeń BPS i SGB, wprowadza na rynek nowe rozwiązanie dla biznesu – kartę Visa Business MOYA. To narzędzie płatnicze, które łączy funkcje klasycznej karty płatniczej z funkcjonalnością karty flotowej. Odpowiada tym samym na potrzeby przedsiębiorców, którzy poszukują wygody, bezpieczeństwa i dodatkowych benefitów.
Karta Visa Business MOYA pozwala w sposób zintegrowany zarządzać wydatkami firmowymi, szczególnie tymi związanymi z paliwem, a jednocześnie daje dostęp do szeregu udogodnień na stacjach MOYA.
Użytkownicy mogą liczyć m.in. na rabaty na paliwo sięgające 20 groszy na litrze, a także na stałą zniżkę w wysokości 12 groszy obowiązującą po zakończeniu okresu promocyjnego.
Co istotne, choć wakacyjne promocje dobiegły końca, przedsiębiorcy nadal mogą korzystać z wyjątkowo korzystnych warunków tankowania w ramach oferty Visa Business MOYA.
Dodatkowo karta umożliwia korzystanie ze zbiorczych faktur i daje dostęp do intuicyjnej aplikacji mobilnej „MOYA firma” (umożliwiającej płatność za paliwo bezpośrednio przy dystrybutorze, bieżącą kontrolę wydatków oraz podgląd transakcji ze stacji paliw).

Ponadto, karta pozwala uczestniczyć w programie lojalnościowym Super MOYA i zbierać punkty za transakcje, które użytkownik może wymienić na atrakcyjne rabaty i produkty.
Sprawdź też: Allegro inwestuje w centralny HUB logistyczny w Piotrkowie Trybunalskim
Ciekawa opcja dla firm
Andrzej Kisała, dyrektor ds. rozwoju sprzedaży flotowej w Anwim S.A., podkreśla: „w Anwim S.A. nieustannie wdrażamy innowacyjne rozwiązania, które redefiniują doświadczenia naszych klientów. Nasze karty flotowe oraz aplikacje Super MOYA i MOYA firma cieszą się dużym uznaniem dzięki intuicyjności i praktycznemu zastosowaniu. Jako trzecia co do wielkości sieć stacji paliw w Polsce, aktywnie kształtujemy przyszłość usług na rynku, tworząc we współpracy z partnerami strategicznymi ekosystemy dopasowane do potrzeb zarówno klientów indywidualnych, jak i biznesowych.”
Znaczenie tego projektu podkreślają również partnerzy finansowi.
„Współpraca banków spółdzielczych z MOYA i Visa to dowód na to, że bankowość spółdzielcza potrafi dostarczać przedsiębiorcom innowacyjne rozwiązania. Klienci firmowi otrzymują dostęp do nowoczesnych narzędzi płatniczych, a jednocześnie do realnego wsparcia w codziennym zarządzaniu finansami” — zaznacza Krzysztof Kokot, wiceprezes zarządu banku BPS.
Ewelina Pałubicka, wiceprezes zarządu SGB-Banku S.A., dodaje: „projekt karty MOYA pokazuje, że banki spółdzielcze nie ustępują bankom komercyjnym we wdrażaniu innowacyjnych usług, a nierzadko wyprzedzają je w innowacyjności. To także przykład udanej współpracy pomiędzy Zrzeszeniami, której celem jest wspieranie klientów w rozwoju ich biznesów.”
Duże wsparcie ze strony Visa
W projekt zaangażowana jest również Visa. „Według badania Visa Consulting & Analytics, ośmiu na dziesięciu polskich przedsiębiorców uważa, że bank może realnie ułatwiać im prowadzenie działalności. Trzy czwarte z nich posiada co najmniej jedną kartę biznesową i korzysta z niej kilka razy w tygodniu, najczęściej opłacając wydatki związane z paliwem. Dlatego wdrożenie karty Visa Business MOYA to rozwiązanie, które usprawnia zarządzanie firmą, automatyzuje procesy administracyjne, konsoliduje wydatki i sprawia, że płatności flotowe stają się wygodniejsze” — mówi Wojciech Werochowski, dyrektor działu inicjatyw strategicznych w Europie Środkowo-Wschodniej w Visa.
Dane pochodzą z raportu Visa Consulting & Analytics pt. „Potrzeby w zakresie bankowości małych i średnich przedsiębiorstw” (grudzień 2024), przygotowanego na podstawie badań przeprowadzonych przez SW Research wśród 316 przedstawicieli małych i średnich firm w Polsce.
Czytaj też: Przyszłość twojego biura to przestrzeń eventowa